اخبار المپیک ۲۰۱۲

اخبار المپیک ۲۰۱۲
نويسندگان
گوگل پلاس

وزنه‌‌بردار دسته فوق سنگين ايران در رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن گفت: پس از کسب مدال نقره در ميدان بزرگي مانند المپيک نمي‌توانم احساسم را بيان کنم.


 سجاد انوشيرواني پس از کسب مدال نقره دسته فوق سنگين وزنه‌برداري گفت: المپيک نهايت ورزش و بزرگترين ميدان ورزشي است. خدا را شکر مي‌کنم توانستم در اين ميدان بزرگ عملکرد خوبي داشته باشم. تلاش مي‌کنم به لطف خدا در مسابقات آينده به اين روند ادامه دهم. هدف من و بهداد سليمي هميشه موفقيت ايران بوده است.

وي با بيان اينکه خوشحالم تلاش وزنه‌برداران در مسابقات المپيک به ثمر نشسته، خاطرنشان کرد: حدود 2 سال و نيم است که از ناحيه زانو آسيب ديده‌ام، اما با اين حال نسبت به رقابت‌هاي جهاني توانستم در حرکت يک ضرب 6 کيلو و در حرکت دو ضرب 4 کيلو و در مجموع 10 کيلو رکوردم را افزايش دهم.

وزنه‌‌بردار فوق سنگين ايران در رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن عنوان کرد: احساسم را نمي‌توانم به زبان بياورم. من و بهداد هدفمان اين بود که پرچم ايران را در مسابقات المپيک برافراشته کنيم که خوشبختانه اين موضوع محقق شد.

انوشيرواني درمورد اينکه چرا وزنه‌برداران در تمرينات عملکرد بهتري دارند اظهار داشت: کم کردن وزن و استرس مسابقات موجب مي‌شود شرايط در مسابقات کمي دشوار شود. خدا را شکر مي‌کنم که وزنه‌برداران ايران نتيجه فوق‌العاده‌اي کسب کردند که اين نتيجه حاصل تلاش تمام مسئولان و دعاي خير مردم بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:42 ] [ M.sajad ]

حمایت کنید
آرشيو مطالب
لینک های ویژه
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 135521
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1